top of page
  • Foto van schrijverEllen

10 lunchideeën

Bijgewerkt op: 15 nov. 2021

Ik ben lang iemand geweest die 's middags standaard bokes/sandwichen met kaas en hesp at, maar sinds enkele jaren heb ik de wijde wereld van lekkere lunchkes ontdekt & ik deel graag mijn persoonlijke favorieten met jullie!


Natuurlijk hou ik nog steeds heel veel van die sandwich met kaas of die boterham met choco, maar afwisseling is key! De meeste ideetjes bevatten nog steeds brood, maar het zijn de toppings die het 'm doen :) Laat je inspireren en probeer ook eens een van deze lunchkes uit!


  1. Volkoren boterham met pesto, kipfilet en mozzarella (ook lekker als croque!!).

  2. Bagel met Philadelphia natuur (light), ontbijtspek, rode paprika en een spiegeleitje.

  3. Stokbrood met sneetjes brie, honing, walnoten en rucola.

  4. Wrap met ricotta, zoete aardappel, courgette, paprika en (veggie) kipstukjes.

  5. Volkoren boterham (toast) met avocadoschijfjes en een spiegeleitje.

  6. Meergranen-bol met margarine, kaas en sla + soep on the side.

  7. Bagel met guacamole, veldsla en een geklutst/gekookt eitje.

  8. Stokbrood met 'goei boter' (roomboter) en prosciutto + soep on the side.

  9. Meergranenbol met Philadelphia natuur (light), kipfilet en komkommerschijfjes.

  10. Bagel met pindakaas, banaanschijfjes en chocoladedruppels.


Hopelijk vind jij ook één (of meerdere) van bovenstaande lunchideetjes zo lekker als ik ze vind!


Smakelijk!


bottom of page