top of page
  • Foto van schrijverEllen

Ravioli van vlees met paprika en courgette in tomatensaus

Bijgewerkt op: 18 nov. 2021

Voor dit gerecht heb ik niet echt bijgehouden hoeveel ik gebruikt heb van alles, maar ik kan jullie wel de stappen geven. Als ik de schotel nog eens maak, let ik er zeker op en dan pas ik het recept hier aan :)


Ingrediënten:

  • Ravioli met vlees

  • Rode paprika

  • Courgette

  • Bol mozzarella

  • Passata

  • Verse basilicum






Recept:

  • Breng een ruime portie water aan de kook en kook de ravioli's gaar volgens de verpakking.

  • Snijd de paprika en courgette in blokjes. Verhit een scheutje olie in een pan en bak de groenten op een matig vuur. Giet na 5 minuten de passata bij in de pan. Kruid het geheel af met peper en zout en laat nog 10 minuten pruttelen.

  • Doe de ravioli's in een ovenschaal en giet de passata-groentenmix er bovenop. Leg nog enkele schijfjes mozzarella bovenop en zet de schotel 15 minuten in de oven aan 160 graden.

  • Werk finaal af met enkele blaadjes verse basilicum.


Smakelijk!

bottom of page